ManoSamaneh

مهم نیست گودال کوچکی باشی یا دریایی بزرگ ... زلال که باشی آسمان درتوست

Thursday, July 24

آدمهای ساده دوست داشتنی

امروز توی مترو یه خانمی بود که فکر کنم نهایتا 28سالش بود و سه تا بچه داشت ... یه پسر 13 ساله ،یه دختر8 ساله و یه پسر 1 ساله تو بغلش
همون موقع دوتا خانم خارجی وارد مترو شدن ... آدمهای تحصیل کرده ای که یا بچه نداشتن یا اگه داشتن زندگی شون طوری بود که می تونستن حسابی به خودشون برسن
این خانم با 3 تا بچه هاش زل زده بودن به این دو نفر ... البته به جز بچه 1 سالش که از همه دنیا آزاد بود
روسری مامانش یه خورد رفت عقب ... پسرش سریع بهش گفت که مامان روسریتو درست کن و همین باعث شد که زن جوون با لهجه ای که من نمیدونستم مال کجاست شروع کرد با من به حرف زدن
.
.
.
به سادگی ازم پرسید ... یعنی به نظر شما این خارجی ها که می آن اینجا ،اینجا خونه دارن ؟؟
بعد از اون پسرش سریع جواب داد ... اینا خونه هاشون بالا شهره ،طرفای میرداماد
آخه میدونید که آخرین ایستگاه مترو میرداماد

3 Comments:

  • At 7:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    خیلی آسون به همین سادگی. دنیای همهمون به همین سادگیه فقط شاید قطار من و تو اسم مثلا لاس وگاس یا یه جای دیگر و بگیم که اصلا آخر دنیا نیست! بیچاره پسرک یا بیچاره ما

     
  • At 11:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Samaneh in ro khaili khoob neveshti , delam ghreft

     
  • At 5:19 AM, Anonymous معصومه said…

    سمانه
    سلام
    من هم پایین تهران زندگی میکنم
    بچه که بودم مترو نبود (یادته)
    اون موقع بالا شهر برای من نیاوران بود!!الان هم نیاوران بالای تهرانه
    عزیزم من و تو هم سنیم اما با هم فرق میکنیم
    من و تو تو یه شهر زندگی میکنیم اما تو بالایی من پایین این شهر
    اما چیزی که مهمه اینه که مرانلوی کوچک همه ی تلاشتو بکن که با همین آدمای متفاوت آشنا بشی
    نه تنها ایرانی؛ملیتو برای خودت حذف کن سعی کن گاهی از این کشور بکنی ویه نگاه به اون دور دورا بندازی اونا گاهی خیلی بهتر و با اخلاق تر از من عمل میکنن
    باور نداری میتونی از سحر بپرسی
    اما دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم
    آدرس ایمیلمو برات میذارم
    ma.kazemiyan@yahoo.com
    بعدا آدرس وبمو برات میذارم
    فعلا دوست شازده ایه خوبم !!!

     

Post a Comment

<< Home